TOP termékek

A premiumantikvarium.hu induló könyvállományának gerincét egy három generációs családi gyűjtemény adja, 10.000 feletti kötetszámmal, melyet folyamatosan tervezünk feltölteni az oldalra. Nagyszülők, szülők és gyermekek egyedi érdeklődési körének megfelelően hosszú évtizedek alatt gyarapodott a könyvtár állománya. Mindannyian törekedtünk arra, hogy az adott témakörben megjelent összes lehetséges kötetet, minél szebb állapotban szerezzük be, és vigyázva forgassuk. Ennek köszönhető, hogy első kiadások, dedikált kötetek és ritkaságok egyaránt kiváló állapotban maradtak meg a gyűjteményben.

Reméljük, a kötetek új tulajdonosai legalább annyira tudnak majd örülni ezeknek a kincseknek, mint annak idején mi. 

Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba

Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba

A régi nagy marketingmesében a piackutatás amolyan szegénylegény. Gondolatvilága enyhén vagy teljesen kopottas; szürke eminenciás csuhát visel, mindig a nagy arc(ulat)ú marketing királylány árnyékában jár, anyja a mostohája, kocka a feje és „módszertani" nyelven beszél. Mindig másokat szolgál, teszi azt, amit a marketing szerint kell és közben gyönyörűséges „folyamati" elszigeteltségben él. Az új mesében a szegénylegény már inkább „szerénylegény", aki természetes és elengedhetetlen része a marketingfolyamatoknak, aki stratégiai irányokat gyárt, aki nemet mond a kicsinyes problémákra és aki mer nagyban gondolkodni. Itt már a piackutatás határozza meg azt, amire a marketingnek szüksége van és nem fordítva, ezért már nem tucatárut ad el, hanem tudást és intelligenciát. Ezt teszi ez a könyv is: tereli és tovább írja a mesét, hiányt pótol és tudást ad. Pótolja a szakma hiányosságait, mert lehetőleg egy olyan új mesét ír, ahol a piackutatás a méltó helyén van, mert remélhetőleg segít az új tehetségek felkutatásában, mert képességeket és kompetenciákat fejleszt. Bizalommal ajánlom a régi mesén felnövekedetteknek, a mindig tanulni vágyóknak, üzleti csőlátás ellen és marketing kiteljesedés mellett, régieknek és újaknak, zöldfülűeknek és tapasztaltaknak, diákoknak és az üzletben dolgozóknak, piackutatóknak és marketingeseknek, nekünk mindenkinek.

SZERZŐ :
Veres Zoltán-Hoffmann Márta-Kozák Ákos
OLDALAK SZÁMA :
512
SOROZATCÍM :
Marketing szakkönyvtár
KIADÓ :
Akadémiai Kiadó
KÖTÉS TÍPUSA :
Kiadói keménykötés
KIADÁS HELYE :
Budapest
MÉRET (cm) :
25×19
KIADÁS ÉVE :
2 006
ÁLLAPOT :
szép
1 980 Ft
Utoljára megnézett