TOP termékek

A premiumantikvarium.hu induló könyvállományának gerincét egy három generációs családi gyűjtemény adja, 10.000 feletti kötetszámmal, melyet folyamatosan tervezünk feltölteni az oldalra. Nagyszülők, szülők és gyermekek egyedi érdeklődési körének megfelelően hosszú évtizedek alatt gyarapodott a könyvtár állománya. Mindannyian törekedtünk arra, hogy az adott témakörben megjelent összes lehetséges kötetet, minél szebb állapotban szerezzük be, és vigyázva forgassuk. Ennek köszönhető, hogy első kiadások, dedikált kötetek és ritkaságok egyaránt kiváló állapotban maradtak meg a gyűjteményben.

Reméljük, a kötetek új tulajdonosai legalább annyira tudnak majd örülni ezeknek a kincseknek, mint annak idején mi. 

Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel

Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Nyíri Zoltán: Személyiségkalauz üzleti szemmel
Személyiségkalauz üzleti szemmel - nem csak üzletembereknek ("Kulcs a jobb kapcsolatokhoz, kulcs a jobb üzletekhez")
"A könyv az alkalmazkodás kiváló kézikönyve. Olvasmányos; szórakoztató és nem utolsó sorban tanulságos. Egy torzításmentes tükör magunkról. Aki érteni akar másokat, és tenni akar másokért, azoknak szól. Gratulálok a szerzőknek. Remek munka! De igazán az olvasónak gratulálok, hogy a könyvvel kulcsot keres másokhoz. Itt megtalálja, és az fontos "zárakat" fog kinyitni! Jó olvasást!"
Tonk Emil
Az Üzleti Patika könyvek szerzője, az Üzleti Akadémia vezetője
A vérmérsékleti típusok (szangvinikus, kolerikus, melankolikus, flegmatikus) megismerésének segítségével ilyen kérdésekre kaphatsz választ:
- Hogyan érjem el, hogy mások hamarabb a bizalmukba fogadjanak, és fontossá váljak a szemükben?
- Hogyan motiváljak másokat?
- Hogyan érezzek rá könnyebben az ügyfeleim igényeire?
- Mire számíthatok az üzleti partnereimtől, kollégáimtól?
Ezen a területen több kiváló irodalom is megjelent az elmúlt években. Most két fiatal magyar szakember az alapelvek bemutatásán túl üzleti szemszögből is megközelíti a kérdést, illusztrálva számos humoros történettel.
SZERZŐ :
Nyíri Zoltán
OLDALAK SZÁMA :
240
GRAFIKUS :
Falcione Sarolta
KIADÓ :
Universitas Szeged Kiadó
KÖTÉS TÍPUSA :
Ragasztott papírkötés
KIADÁS HELYE :
Szeged
MÉRET (cm) :
20x14
KIADÁS ÉVE :
2 007
ÁLLAPOT :
szép
5 980 Ft