TOP termékek

A premiumantikvarium.hu induló könyvállományának gerincét egy három generációs családi gyűjtemény adja, 10.000 feletti kötetszámmal, melyet folyamatosan tervezünk feltölteni az oldalra. Nagyszülők, szülők és gyermekek egyedi érdeklődési körének megfelelően hosszú évtizedek alatt gyarapodott a könyvtár állománya. Mindannyian törekedtünk arra, hogy az adott témakörben megjelent összes lehetséges kötetet, minél szebb állapotban szerezzük be, és vigyázva forgassuk. Ennek köszönhető, hogy első kiadások, dedikált kötetek és ritkaságok egyaránt kiváló állapotban maradtak meg a gyűjteményben.

Reméljük, a kötetek új tulajdonosai legalább annyira tudnak majd örülni ezeknek a kincseknek, mint annak idején mi. 

Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez

Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez
Kádár Annamária: Mesepszichológia 1-2. Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez

Mesepszichológia 1. - Az érzelmi intelligencia fejlesztése gyermekkorban

Mesepszichológia 2. - Útravaló kényes nevelési helyzetekhez

Kutatások igazolják; hogy az életben való beválásunk nem csak értelmi képességeinken múlik. Az igazi sikereket és - ami még fontosabb! - a belső harmóniát, az önmagunkkal való elégedettséget csak akkor érhetjük el, ha képesek vagyunk felismerni a magunk és mások érzelmeit, kapcsolatokat teremteni, konfliktusokat kezelni, együttműködni, segítséget kérni, vágyainkat késleltetni, kitartani… Vagyis, ha fejlett az érzelmi intelligenciánk.

A mese az érzelmi intelligencia fejlesztésének legfontosabb eszköze, olyan lelki táplálék, amely életre szóló nyomokat hagy a gyermekben. Egyrészt a mesélés sajátos szituációja, bensőséges hangulata adja meg az érzelmi biztonságot, azt a nyugodt, csendes és szeretetteljes légkört, amelyben meg lehet pihenni, el lehet lazulni, a rítust, amivel le lehet zárni egy mozgalmas és eseménydús napot. Ám a kisgyerek a mesehallgatás során nemcsak a szülőre, hanem befelé is figyel, saját vágyainak megfelelő fantáziaképet alkot, ami segíti őt a nap folyamán felgyűlt belső feszültségei, negatív érzései, félelmei feldolgozásában.
Adjuk hát meg neki a lehetőséget arra, hogy az égig érő fa csúcsára kis kanászként felkapaszkodhasson! Annak a gyermeknek, aki mesét hallgatva nő fel, varázspálcája a saját elméje lesz, és képzelete, érzelmi intelligenciája segíti majd a megpróbáltatások közepette.
Hogy miként támogathatjuk őt ebben? Erről írtam ezt a könyvet, mely tíz mesét is tartalmaz egy Lilla nevű kislányról, akinek képzeletbeli barátja, Tündérbogyó segít érzelmi konfliktusainak megoldásában. A mesék 4-9 éves gyerekeknek szólnak, és segítenek a frusztrációk, csalódások elviselésében, a pozitív és negatív érzelmek tudatosításában, a félelmek megszelídítésében, a testvérféltékenység kezelésében, a veszteségek elfogadásában és az önfeledt játékban. A szülőknek elárulom: én voltam az a kislány, aki attól félt, hogy a boszorkány megcsiklandozza a lábát, én vittem haza a kisegeret, utánam jött ki a nagyapám borotvahabos arccal. Tündérbogyó pedig az én belső hangom volt, akit most ebben a formában megszemélyesítettem.

Dr. Kádár Annamária: Pszichológus, egyetemi adjunktus, a Babes-Bolyai Tudományegyetem marosvásárhelyi kirendeltségének vezetője. Diplomamunkájában és doktori disszertációjában több mint ezer, gyermekek által írt mesét vizsgált meg. Dolgozott iskolapszichológusként, jelenleg pedig az óvoda és elemi oktatás pedagógiája szakon tanít. Trénerként rendszeresen tart az érzelmi intelligencia fejlesztését célzó tréningeket. Az Erdély FM rádió Pszichotrillák című műsorának szakértője és társszerkesztője. Többször tartott már előadást a Nyitott Akadémián - kirobbanó temperamentumát, ízes erdélyi beszédét, derűs, szeretetteljes lényét és humánus gondolatait vastapssal jutalmazta a közönség.

SZERZŐ :
Kádár Annamária
OLDALAK SZÁMA :
737
GRAFIKUS :
Moldován Mária
KIADÓ :
Kulcslyuk Kiadó
KÖTÉS TÍPUSA :
Kiadói keménykötés
KIADÁS HELYE :
Budapest
MÉRET (cm) :
21x15
KIADÁS ÉVE :
2 013
ÁLLAPOT :
szép
6 980 Ft
Utoljára megnézett